Tuesday, September 20, 2011

Bara så ni vet

Om ni undrar varför jag uppdaterar bloggen så sällan nu för tiden så har jag ett enkelt svar på detta;
Jag har skaffat mig ett liv - Wordfeud!
Utmana mig gärna! (nor87)
Magistern kände sig nog lite utanför idag när jag spelade och installerade det han med :D
Leder just nu med ett poäng och det hade vart riktigt najs att vinna mot någon med lärarexamen!

Har i övrigt visat upp mitt absolut bästa Måndagshumör på jobbet idag.
Var så förbannad att jag valde att åka iväg själv på lunch.
Passande nog klämde jag fingret i bildörrn och höll på att kräkas av smärta.
Men sen gick det över!
Humöret alltså...
Smärtan i fingret kvarstår...
Var på så bra humör när jag kom hem att jag både sorterat tvätt, lagat middag och matlåda och tvättat bilen!

Boboo springer som tusan så fort jag kommer i
närheten utomhus - livrädd för att bli inburen :)

No comments:

Post a Comment