Tuesday, September 13, 2011

Grundlurad

Fräscht...

Grisen frågade idag om jag vill hänga med henne till tippen efter jobbet.
Självklart! svarade jag.
Dum som jag är.
Tänkte att det är väl lite kartonger å annan bråte...
Det var det inte.
Två säckar förmultnade plankor, 8säckar blandad bråte och säkert 20 halvruttna, grymt äckliga hösilage-plast-grejor.
Tänke inte riktigt att "hänga med till tippen" innebar stöveltvång och äckel upp till arbågarna och i ansiktet...
Men det var kul ändå :D
Älskar min lilla gris så det är klart man ställer upp!
Dessutom känns det bra att bli smutsig ibland.
Få känna sig som en riktig bonnmora helt enkelt.

Boboo är just nu ute själv för första gången.
Fegisen går inte mer än två meter från huset och kommer in var tionde minut för att kolla att det är samma hus.

Allt som allt har det varit en riktigt bra dag!
Bilen gick igenom besiktningen utan endaste lite anmärkning.
Och det där lilla felet med att det blinkar "STOP" i rött så fort man kör lite för långsamt är åtgärdat! :D
Det var underbart kaos på jobbet på eftermiddagen - just the way I like it!
Och när jag kom hem stod karln redan och lagade mat <3

Nu blir det gos hela kvällen!
Och försöka få in katten såklart.

2 comments:

  1. så nu om den blinkar STOP ... behöver du faktiskt stanna?? :P

    ReplyDelete
  2. Nah... Kör nog vanliga metoden... "Det går över!"

    ReplyDelete