Monday, September 26, 2011

Det var det

Så var helgen i princip över.
Fint dop med smörgåstårta <3 igår och sedan kräftskiva :D
Barnkalas idag med världens godaste tårta och eftermiddagen har jag ägnat åt att slå in åtta paket.
Tröttnade efter tredje och när pappret inte räckte till den åttande fick jag nästan nog.
Men efter att ha skarvat lite så vart det riktigt bra!
En sak är dock säker.
Nästa år så får brorsan slå in paketen!

Turbo-yt-städade igår så nu känns det ju riktigt fräscht här hemma!
Satte till och med upp lite egenhändigt tillverkade tavlor!
Trots klagomål på storlek och hållbarhet lyckades jag få gårdagens gäster att äta på papptallrikar så mängden disk vart minimal :)
Det betyder ju att efter utfodringen kan jag åka hem och bara toknjuta av ett par sista lediga timmar :D
Tror jag väntar med att kolla TV-tablån.
Man vill ju inte bli besviken redan innan kvällen har börjat!


No comments:

Post a Comment