Sunday, September 11, 2011

Dyr dag...

Efter att ha slappat bort halva dagen (gick upp 11) så begav jag mig till slut ut i världen...
(Varför visas alla bra TV-program mitt på dagarna på helgerna istället för på vardagskvällarna!?)
Begav mig till Infra City för att köpa katthalsband etc.
Mycket lyckat!
Boboo gillade dock inte bjällran på halsbandet...

På väg tillbaka till bilen råkade jag gå in på Siba.
Där råkade jag köpa en systemkamera.
Vill här påpeka att jag gjorde det lite för er skull.
Ni vill ju ha bra kvalitet på bilderna och filmerna - eller hur?



När bjällran var veck så tog vi en liten promenad i koppel jag och Boboo - dvs han sprang iväg och jag efter genom buskar och elände.
Jag tröttnade efter 20minuter och tog med mig kattskrället in.
Nu står han å skriker vid ytterdörren i vanlig ordning.
Inte ens catmilk fick honom på andra tankar :(
Stackars kisse som inte får va ute så mycket som han vill!
Men jag är ju så rädd att han ska springa långt bort och inte hitta hem igen :/

Nu sitter jag här och väntar på att batteriet till kameran ska laddas klart...
Sen blir det middag ute nånstans :)

1 comment:

  1. Miller ser faktiskt EXAKT likadan ut i rörelsemönstret när han har på sig nått han inte vill ha på sig. Så jäkla sött!

    Vad betyder det?
    Är Boboo en hund eller är Miller en katt?

    ReplyDelete