Thursday, September 01, 2011

Boboo-bus

Igår var det så mkt skit på TVn att jag var beredd att gå och lägga mig redan klockan nio.
Men så vart det inte så.
Råkade installera ett nytt spel.
Och sen började ju Breaking news med Filip & Fredrik som förvisso inte är bra men på något sätt sitter man fastklistrad och önskar att det kunde vara bättre. Det är ju intelligenta killar det där ju.
När det sedan väl var sovdags så ville Boboo absolut inte sova.
Han ville busa.
Jättemysigt när han tuggade på min bok och slet i mitt hår...
Han somnade till slut och väckte mig 06:15 genom att slita mig i håret.
Mysigt.
TV-tablån för ikväll ser inte heller den så upphetsande ut.
Eventuellt blir det att hämta en kökssoffa istället :)
Och så blir det nog ändring i veckomenyn så man får bjuda karln på hamburgare :)

No comments:

Post a Comment