Thursday, September 22, 2011

Redan bättre

Har idag klämt i mig tre Kyäni sunrise <3 och mår redan bättre! :D
Med lite tur mår jag tillräckligt bra för att jobba imorn så Magistern får tillbaka sin Boggi-ansvarig :)

Nyligen hemkommen från utfodring hos mammsen.
Pappa är i Norge så det fick bli Big Mac - alltid lika gott!
Mamma läxade upp mig och förklarade att "Å jag har inte sett dig sen du var tretti!" inte är en bra kommentar när någon precis sagt "Jag har ju inte sett dig sen du var säkert 10år!"
Jag förstår inte riktigt vad hon menar.
Det är ju faktiskt inte mitt fel att folk åldras i samma takt som jag själv.
Eller?

Sitter nu och är allmänt bonn-irriterad på en bil som far fram och tillbaka med musiken på högsta volym.
Kör han över Boboo så dör han.

Ska nu njuta av en kopp te (mamma sponsrade med en liter mjölk så jag klarar sjukdagen) och invänta Svenska Miljonärer :D
Man vill ju veta hur man ska föra sig när man blir en själv!

1 comment: