Sunday, September 18, 2011

Fullspäckad helg

Gick upp lite lagom "stanar"-sent idag mest för att jag kan.
Vid två började det bli hungrit och jag gav mig iväg till Märstamässan med kameran för att hitta utfodring.
Vart en hel del godis, massa bilder och en varmkorv :)




Direkt därifrån vart det hem till Diddi för ytterliggare utfodring - lasagne!
Kom på att vi kanske skulle passa på att gå på bio eftersom det inte blev av sist...
Så i ilfart åkte vi till Kista och så Jag saknar dig efter middagen :)
Riktigt bra film!
En del tårar vart det förvisso men så är ju Peter Pohl.
Lite skoshopping var inplanerat efter filmen men den var längre än vi trott så det vart att åka hem istället.
Inkassarade en P-bot på 450kr.
Men det kan man ju inte va sur för!
Har stått där istället för på betalparkeringen i över ett halvår och aldrig fått bot tidigare så man kan säga att jag tjänade på det!

Nu är det snart sovdax och upp i ottan (halv tio!!) för att tjänstgöra i mässmontern.
På eftermiddagen blir det visning på Skånela slott med M o P och på kvällen utfodring och till att gratulera pappsen som fyller år i nästa vecka :)

Karln kommer hem imorn me, så då blir det mys! :D

No comments:

Post a Comment