Wednesday, September 07, 2011

Måttligt imponerad

Boboo välte vattenglaset som stod på mitt sängbord 06:10 imorse.
70minuter innan att jag skulle gå upp.
Försökte somna om efter att jag hade torkat upp eländet med Boboo levde rövare i sovrummet så så vart det inte.

Eftersom jag återigen frångick veckomatsedeln igår (och även eventuellt på Lördag) så får vi ju skjuta på eländet ännu en-två dagar;

Onsdag: Blodpudding med lingonsylt. - check!
Torsdag: Hamburgare med bröd. - check!
Fredag: Granidosa Calzone. - check!
Lördag: Middag med Emmis. - check!
Söndag: Utfodring hos mamma. - check!
Måndag: Falukorv i ugn med potatismos. - check!
Tisdag: Kista C - Nacho deluxe @ Spanjoren - check!
Onsdag: Köttbullar med makaroner.
Torsdag: Sprödbakad fisk med potatismos
Fredag: Ev middag med Diddi inne i stan efter/före att ha hälsat på Maria Montazami <3 :D
Lördag?: Pastasallad

Får se om jag kastar om ordningen lite.

Ikväll lär jag ju dessutom måla lite.
Vi får se.

Pass på!
Bara 6dagar kvar på omröstningen här bredvid!
Har redan lurat ut nästa månads fråga!

No comments:

Post a Comment